TRÆNING OG FÆLLESSPIL

Opstart den 5. maj og indtil sæsonafslut 22/9

Træning for alle

Tirsdage kl.10:00 – 12:00

Kombination af slag og spilletræning.

Brug af boldkanoner og individuel træning med opfølgende  fællesspil – med test af nye slag og teknik.

Træner: Ib Rasmussen (mobil: 28745809)

Træning og spil for nybegynder og ungdom

Tirsdage kl.16:00 – 18:00

Træner: Henrik Kristiansen 22191553

‘Drop-in’social spil for alle

Torsdage: kl. 16.00 – 18.00

Alle tiders mulighed for at møde andre!

Fællesspil for alle

Søndage kl.10:00 – 12:00

Tidspunktet kl.10-12 skulle passe de fleste, der kunne tænke sig at starte søndagen med et par gode solide tenniskampe.

Vi har 2 baner i 2 timer til at lave de kombinationer, der passer os.

Vi spiller double med 4, double med 5 og rotation, double med 6 og par rotation og 2 doubler med 7 og 8 – ingen kommer til at vente.

Hasse Wilster (mobil: 51930101)

Det gælder for ALLE aktiviteter, at man IKKE skal tilmelde sig, – man skal bare møde op

Ekstern Træning

Også i år vil der blive mulighed for at modtage træning fra akterne trænere via vores kontakter i DGI.

Information udsendes når fastlagt endeligt

Vinter inde spil

Information senere på året

KALENDEREN i øvrigt:

Kom og være med til en hyggestund!

•  Søndag 4. maj, kl.10.00. STANDERHEJSNING – SÆSON START- Der bydes på lidt brød kaffe/the/juice, og der spilles bagefter også. Er banerne klar inden da, sendes info ud herom.
  • Søndag 2 juni, kl.09:00 og Søndag 18 august kl.9.00. ARBEJDSDAG. Kom og være med til at vedligeholde klubhus og omgivelser. Der bydes på kaffe(the/brød om morgenen, og senere pizza/vin/øl/vand. HUSK- at det er også DIN klub/baner.
  •  Torsdag 20. juni, kl.16:00 – 20:00. Grill aften. Der hyggespilles imens.  Medbring selv mad og drikkelse.
  • Søndag 29. sept :Sæsonsafslutning.
    Klub Cup – alle kan deltage. Morgen kaffe og brød
    Medbring selv mad & drikkelse til frokost.
    • Baner stadig åbne for spil! info sendes ud særskilt når lukkes endeligt for vinteren

Glindsvad Cup 2024

Vi deltager med 2 hold i Glinsvad Cup motionist turnering.

Interesserede kan tage snak med Erling eller Henrik

Fortrinsvis spilles der mandage, start kl.17, dvs 1 gang/måned vil BEGGE baner været reserveret hele aftenen.